luni, 4 martie 2013

New in my biblio - februarie 2013

     Am văzut rubrica aceasta în multe bloguri, aşa că am decis să-i fac şi blogului Town of Books unul.

     Voi începe cu o mică listă a cărţilor, după care vă voi spune cum am făcut rost de ele.

  • Vampirii din Morganville 1: Casa de sticlă de Rachel Caine, părţile 1 şi 2, în ediţie de buzunar
  • Divergent 2: Insurgent de Veronica Roth
  • Cântecele Serafimului 1: Vremea Îngerului de Anne Rice
  • Cântecele Serafimului 2: Dragostea şi răul de Anne Rice
     Primele pe listă sunt cele două părţi din Casa de sticlă, achiziţionate fiecare cu revista Bravo. Prima parte am cumparat-o la sfârşitul lunii trecute, dar am considerat că ar fi mai bine să o pun şi pe ea în lista de luna asta. Am citit puţin mai demult vreo două capitole din ea, urmând doar să o termin.

    Cum obişnuiesc ai mei să spună: Elevii slabi sunt răsplătiţi pentru a avea rezultate, iar cei buni pentru că au rezultate. Aşa că, pentru acest lucru, părinţii mi-au cumpărat Insurgent, pe care am şi citit-o deja şi urmează să pun recenzia pe blog.


    Mi-a venit şi alocaţia, aşa că mi-am făcut plimbarea lunară până la librărie şi de acolo mi-am luat un pachet promoţional care conţinea cele două volume din Cântecele serafimului. Abia aştept să le citesc!


       Şi acum poza de grup:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu