luni, 30 septembrie 2013

O schimbare uriaşă adusă blogului

    Staţi liniştiţi, nu voi schimba din nou aspectul blogului; îmi place aşa cum e în acest moment. Ok... sigla o voi schimba odată ce un om capabil :| îmi va repara laptopul, acolo unde am toate preţioasele mele lucrări :(( (atât artistice, cât şi literare; apropo, pentru cei care nu ştiu, am un con de Deviant Art, pe care voi începe să postez din nou după luni de pauză). Blogul va primi o schimbare în structură, adică vor fi două adiţii:
  1. O nouă pagină, care va fi intitulată CLUB DE LECTURĂ, unde voi publica propriile mele short-stories, nuvele şi romane (acestea din urmă, pe capitole), odată ce vor fi terminate. Tot aici voi publica şi traduceri a unor cărţi de pe Wattpad sau a unor poveşti, nuvele, etc. care încă nu au fost publicate la noi în România.
  2. A doua pagină nouă se va intitula RECENZII SCENOGRAFICE, iar aici voi face recenziile unor filme pe care le-am văzut, a unor sezoane a unor seriale (tocmai m-am uitat la episodul 13 din "Sub Dom"; da, ştiu ce gândiţi şi voi face recenzia acestui sezon), dar şi a unor anime-uri (da, da, da, îmi plac anime-urile, daţi-mă în judecată, iar primul va fi "Dangan Ronpa - The Animation". Recenziile filmelor se vor numi Recenzie film #?, recenziile serialelor Recenzie serial #?, iar recenziile anime-urilor Recenzie anime #?. Chiar dacă vor fi puse în aceeaşi pagină, le voi numerota independente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu