marți, 10 septembrie 2013

New in my biblio - august 2013

    Da, da... ştiu că e aproape jumătatea lunii septembrie, şi că acest post trebuia făcut la începutl lunii, dar mă credeţi sau nu, după ce am editat pozele săptămâna trecută, am uitat să le şi postez.
    Bun... după cum am spus nu de mult, voi încerca să restrâng numărul cărţilor pe care mi le cumpăr în fiecare lună la cele de la ziare şi reviste şi cel mult 2 alte cărţi. Aşa că, de la revista Bravo mi-am luat Amurg 3: Eclipsa de Stephanie Meyer, partea a II-a şi Amurg 4: Zori de zi de Stephanie Meyer, partea I.
    De la ziarul Libertatea mi-am luat din colecţia Agatha Christie: Hercule Poirot: Misterioasa afacere de la Styles şi Triunghiul Etern şi Miss Jane Marple: Nemesis şi Cadavrul din bibliotecă.
    De la Diverta, de la promoţii mi-am luat Salvează-mă de Guillaume Musso, şi pot să zic că am da lovitura, deoarece m-a costat doar 10 lei.
    Şi să nu uităm nici de nelipsita pză de grup:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu