miercuri, 25 septembrie 2013

Leapşa #1: 30 Days Reading Challenge (sub formă de leapşa)

    Am luat această leapşa de pe blogul lui Sayuki, care a transpus provocarea "30 Days Reading Challenge" într-o leapşs. Ţin să subliniez faptul că aceasta, fiind prima mea leapşa, vroiam să fie ceva mai lung, şi uite că am găsit. Apropo, sunt sigur că v-am surprins zilele trecute cu recenzia despre Ion. :))
1. Cea mai bună carte citită anul acesta: Fata de hărtie de Guillaume Musso, a cărei recenzii o puteţi găsi aici.
2. O carte pe care am citit-o de mai mult de 3 ori: în viaţa mea nu am citit vreo carte de două ori, dar de trei? :)) Totuşi, mi-am propus ca vara viitoare să fac un maraton de lectură Harry Potter. Vreau să recitesc seria ca să fac recenzii separate tuturor celor şapte volume.
3. Seria mea preferată: Instrumente mortale de Cassandra Clare, logic :))
4. Cartea preferată din seria preferată: al treilea volum, Oraşul de Sticlă, cel mai grozav!
5. O carte care mă face fericit: hmm :-? aici chiar a trebuit să mă gândesc bine... Aş spune Percy Jackson şi Olimpienii 1: Hoţul fulgerului de Rick Riodan. Nu chiar fericit, însă mă încâtă poveştile cu zeităţi.
6. O carte care mă face trist: Sub aceeaşi stea de John Green
7. Cea mai subestimată carte: Muzica inimii de Jane Lovering. E o carte de dragoste chiar foarte bună, însă nu prea am citit cuvinte bune despre ea pe goodreads. :-s
8. Cea mai supraestimată carte: după părerea mea, Şapte zile pentru o eternitate de Marc Levy. Nu mi-a plăcut îndeajuns pe cât mi-au promis alte persoane care au citit-o.
9. O carte care nu credeam să-mi placă, dar am sfârşit iubind-o: Ion de Liviu Rebreanu
10. Cartea clasică preferată: din literatura universală, Mizerabilii de Victor Hugo, iar din cea română, Ion.
11. O carte pe care am urât-o: Moromeţii, doar primul volum deocamdată...dar urmează şi al doilea din păcate
12. O carte pe care o iubeam, dar acum nu mai imi place: nu mi s-a întâmplat niciodată. Dacă iubesc o carte o să o iubesc forever <3
13. Scriitorul preferat: Stephen King
14. Cartea preferată de la scriitorul preferat: mometan este Turnul Întunecat 3: Ţinuturile pustii, dar imediat după ce o să termin Shining, lucrurile or să se schimbe
15. Personaj masculin preferat: Jace din Instrumente mortale
16. Personaj feminin preferat: Clary, din aceeaşi serie
17. Citatul preferat: "Gândurile mele sunt stele pe care nu le pot aduna în constelaţii" din Sub aceeaşi stea
18. Prima carte pe care-ţi aminteşti să o fi citit în copilărie: Colţ Alb de Jack London
19. Carte preferată după care s-a făcut şi film: Oraşul Oaselor, bineînţeles :))
20. Cartea care te face să râzi cu lacrimi: nicuna până acum
21. Cartea preferată din copilărie: Minunatele aventuri ale lui Nils Holgerson prin Suedia de Selma Lagerloof
22. Cartea pe care o citesc acum: Shining de Stephen King şi Jurnalul lui Stefan 1: Începuturile
23. Plăcerea mea vinovată: să stau ore întregi în librării să mă uit la cărţi sau să petrec alte ore aranjându-mi cărţile din bibliotecă
24. O carte pe care îmi doresc să o citească mai multă lume: Turnul Întunecat 1: Pistolarul de Stephen King
25. Cartea preferată citită în şcoală: Ion :)) again :))
26. O carte care mi-a schimbat opinia în legătură cu ceva: neah :))
27. Cea mai surprinzătoare răsturnare de situaţie ori cel mai surprinzător sfârşit: Oraşul de Sticlă, cei care au citit cartea îşi vor da seama la ce mă refer :))
28. Titlul preferat: Shining de Stephen  King
29. O carte pe care toată lumea o urăşte dar mie îmi place: Ion :)) deja cartea asta ajunge la prea multe puncte aici :))
30. Cartea preferată: Oraşul de Sticlă

    Sper că nu v-am plictisit cu această primă leapşa şi dacă mai găsesc vreuna care îmi place, o voi posta, pentru că nu am de gând ca blogul meu să aibă doar recenzii şi noutăţi.

2 comentarii:

  1. Drăguţă leapşă! :D
    Frumoase titluri. Despre "Fata de hârtie" am auzit foarte multe păreri pro.
    Mă bucur că citeşti şi din literaturile universală şi română :). "Ion" trebuie să o citesc şi eu, cândva :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :D Pai "Fata de hartie" e chiar o carte foarte buna, mai ales ca are nuante de fantasy, cat despre "Ion" vroiam doar sa citesc rezumatul pe internet si sa scap basma curata cu el :)) dar m-au convins niste colegi carora le-a placut si pana la urma a ajuns sa-mi placa atat de mult incat i-am facut si recenzie :3

      Ștergere