duminică, 9 iunie 2013

Pălăvrăgeală de weekend #5

    Vai, oare cum pot să îmi buftez mediile pe ultima sută de metri MEREU? La franceză am luat un 5 cât mine de mare şi la info nu am ştiut să fac problema aia afurisită ca să îmi dea un 10 (mi-a mărit cu un punct testul ăla la care am luat 8 şi mi-ar mai fi trebuit încă doi de 10). Deci, la info nu are nici un rost să răspund dacă mai avem două săptămâni, din care în următoarea se încheie deja mediile. Bun... la logică, săptămâna viitoare mă ascultă din toată materia ca să îmi mărească media la 10, aşa că uraţi-mi vă rog succes să nu mă încurc again la silogism.
    Să lăsăm viaţa mea de-o parte şi să ne concentrăm asupra ştirilor din lumea cărţilor.Dacă vă mai amintiţi, acum ceva timp, am anunţat pe blog că seria Harry Potter va primi coperţi noi cu ocazia sărboririi a 15 ani de la lansarea primului volum, iar cărţile cu coperile noi vor apărea în toamna lui 2013. Mai jos aveţi coperta celui de-al doilea volum al seriei create de J.K.Rowling - Harry Potter şi Camera Secretelor, iar pentru coperta primului volum, da-ţi click AICI.
    Editura Epica urmează să lanseze în următoarele luni noi cărţi. De la stânga la dreapta:

  • Lola and the boy next dor by Stephanie Perkins
  • Hopeless de Colleen Hoover
  • Wait for you by J.Lynn (Jennifer L.Armentrout)




Şi nu uitaţi de concursul Micuţele mincinoase!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu