marți, 25 iunie 2013

Nemira - promoţii şi în curând

    În curând la editura Nemira va apărea, în ediţie paperback, 2001: Odiseea spaţială de Arthur C. Clarke (preţ de listă: 24,90 lei). Ar fi foarte super să apară şi restul seriei Odisea spaţială în ediţie paperback, deoarece am deja primul volum (de la ziarul Adevrul), iar acesta se află pe lista "de citit" pentru vara aceasta, iar dacă o să-mi placă... ei bine, uaţi înţeles ideea ^.^.
    Editura Nemira a pus în circulaţie şi alte două cărţi în ediţie paperback a celebrului autor SF:


    Ca să sărbătorească lansarea celui de-al cincilea volum al seriei Turnul Întunecat de Stephen King (Lupii din Calla), editura Nemira are (DOAR) pe site-ul ei o promoţie de 50% la un set alcătuit din primele cinci volume ale seriei, şi anume:
  1. Pistolarul (48,90 lei - hardover, 27,90 lei - paperback)
  2. Alegerea celor trei (63,90 lei)
  3. Ţinuturile pustii (69,90 lei)
  4. Vrăjitorul şi globul de cristal (87,90 lei)
  5. Lupii din Calla (93,60 lei)
    Preţul normal al celor cinci volume este de 364,50 lei, iar dacă comandaţi pachetul de aici, preţul celor cinci volume este de 182,25 lei. Eu unul sunt la jumătatea celui de-al treilea volum, şi pur şi simplu ador seria asta ^.^. Chiar dacă o citesc de la bibliotecă (unde au doar primele patru volume), mi-ar face plăcere să am şi eu seria în bibliotecă, deci va trebui să economisesc :)).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu