joi, 6 iunie 2013

Concurs "Micuţele mincinoase"

    Cum a început şi la noi serialul Micuţele mincinoase, bazat pe seria de cărţi cu acelaşi nume scrisă de Sara Shepard, m-am decis să fac un concurs cu cărţi în variantă electronică (pentru că deocamdată nu îmi pot permite să ofer cărţi în varianta normală drept premiu). Şi dacă vă gândiţi, nu, premiul nu va fi seria Micuţele mincinoase, ci toate cărţile apărute în România scrise de Sara Shepard.

    Aşa că premiul va fi şi seria Jocul Minciunii, mai exact doar primele două volume ale seriei, la care am găsit varianta electronică. Pentru participare, trebuie să lăsaţi un comentariu cu numele prin care urmăriţi blog-ul prin GFC (trebuie neapărat să urmăriţi blog-ul prin GFC!) şi să ne spuneţi ce vă place la serial sau la seria de cărţi, sau dacă nu aţi citit încă nici un volum şi nici nu v-aţi uitat la serial, spuneţi în comentariu de ce vreţi să citiţi cartea. Câştigăorul va fi afişat în data de 20 iunie şi va fi ales cu random.org.

  • PREMIUL 1: Seria Micuţele mincinoase, în variantă electronică, volumele 1-4 şi seria Jocul Minciunii, în variantă electronică, volumele 1-2
  • PREMIUL 2: Una din cele două serii, la alegere
  • PREMIUL 3: Un volum din una din cele două serii, la alegere

Un comentariu:

  1. andreea Paleu
    Pai nu am citit cartile si nici nu am vazut serialul deci as vrea sa castig pt. ca am auzit foarte multe pareri bune despre ele si as fi interesata sa citesc ...sper sa castig :D !!!

    RăspundețiȘtergere