marți, 4 iunie 2013

New in my biblio - mai 2013

    Odată cu trecerea lunii mai, blogul mai îmbătrâneşte cu o lună. Au trecut patru luni de la înfiinţarea blogului, şi chiar dacă am doar 9 follow-eri, tot voi continua să scriu. Cine ştie? Poate voi reuşi să-mi atrag cumva mai mulţi follow-eri. Apropo, laptopul mi-e acum reparat, aşa că voi putea să postez mai des.
    După cum îmi este obiceiul, vă voi arăta în acest post cărţile achiziţionate şi primite pe parcursul lunii precedente. Chiar dacă pe la jumătatea luni mă plângeam că am strâns foarte puţine cărţi, acum, cţnd trag o linie şi calculez îmi dau seama că sunt extrem de multe.
    Voi începe cu cărţile de la ziare şi reviste, şi bineînţeles, tronând în top sunt cărţile de la revista Bravo: Vampirii din Morganville 4: Banchetul Nebunilor de Rachel Caine, părţile 1 şi 2. De la promoţia BEST DEAL Fetele Gallagher de Ally Carter am luat doar primele două volume (Dacă ţi-aţ spune că te iubesc, ar trebuisă te omor şi Pe cuvânt de spioană).
     De la colecţia de buzunar Thriller Litera, care s-a pus din nou în vânzare la chioşcuri, am luat o singură carte, şi anume Răzbunare la Paris de Steve Berry, dorind să mă asigur că nu îmi voi umple biblioteca cu cărţi care nu îmi plac doar de plăcerea de a cheltui banii. Urmează Suflete regăsite de Ulrika Jonson, pe care am primit-o mai pe la începutul lunii de la o prietenă. Cartea a fost dată la colecţia de cărţi romantice cu Libertatea pentru femei. Ţin să menţionez că cartea era în perfectă stare, deoarece la cărţile Litera/Lira în ediţie de buzunar e foarte uşor să îţi dai seama dacă au fost citite sau nu (în caz în care cineva va crede că mi-a făcut-o cadou după ce a citit-o). 
    Urmează cartea din seria Agatha Christie, Ceasurile, din colecţia Agatha Christie de la ziarul Libertatea. Şi sincer, chiar ador coperta, şi nici măcar nu ştiu de ce.
    Din coşul de reduceri uriaşe al librăriei pe care obişnuiesc să o frecventez, mi-am luat Legenda aurită a zeilor şi eroilor de Mario Meunier, pentru că... ei, bine... îmi place să citesc despre zeităţi. 
     La română ne-a dat să citim nuvela Concert în memoria unui înger de Erich-Emmanuel Schmitt, care se află în cartea cu acelaşi nume. 
   Cum a, specificat într-un post anterior, mi-am luat şi primul volum al seriei Georgina Kincaid de Richelle Mead, şi anume Tristeţi de sucub.
    Şi, bineînţeles, poza de grup:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu