marți, 2 aprilie 2013

New in my biblio - martie 2013

    Hey lume! Ce mai e nou? A mai trecut o lună, iar blogul Town of Books a împlinit două luni! Iupiii! >_< Can't wait for it to have at least one year!
    So... e Saptămâna Şcoala Altfel şi zilele viitoare mă voi duce într-o excursie, aşa că nu voi mai putea posta zilele următoare.
     La fel cum am făcut luna trecută, şi luna aceasta voi face un post despre cărţile pe care le-am achiziţionat / primit pe parcursul lunii martie.
     După cum ştiţi, la noi în Oradea, în Galeria Real 1 este un stand al editurii Litera, iar la aceste standuri promoţiile sunt aceleaşi ca pe site-ul editurii. Aşadar, odată cu cumpărăturile săptămânale de la Real, mi-am luat în fiecare săptămână câte un volum din Îngerul Nopţii (Hush, hush) de Becca Fitzpatrick. E naşpa că nu au la stand volumele din seria Casa Nopţii de P.C.Cast şi Kristin Cast (cu excepţia volumului 9), pentru că după ce am citit primele două volume (ediţie de buzunar, cu Bravo Girl) aş vrea extrem de mult să le citesc şi pe celelaltet. Ei bine, se pare că va trebui să le cumpăr cu preţ obişnuit de la Librăria Humanitas Mircea Eliade :( .
    Next up is Vampirii din Morganville 2: Balul fetelor moarte de Rachel Caine, părţile 1 şi 2, în ediţie de buzunar, achiziţionate împreună cu revista Bravo.
    Şi în ultimul rând, am cumpărat două cărţi de la Lira, împreună cu Libertatea pentru femei (ei bine, recomandările mi-au fost făcute de către o fată, dar tot recomandări sunt :)) ): Fete rele de Rebecca Chance, volumele 1 şi 2.
     Iar acum, poza de grup:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu