marți, 30 aprilie 2013

New in my biblio - aprilie 2013

    O da, babyyy!!! Trei luni de când am creat blog-ul... Asta înseamnă că blog-ul s-a îmbogăţit cu mai multe recenzii şi mai multe ştiri. ^.^ Şi vreau să le urez bun venit şi noilor followeri! Aşa cum sunteţi obişnuiţi, pentru a "sărbători" împlinirea a încă unei luni, vă voi spune ce cărţi am achiziţionat / primit în luna precedentă.
     Prima carte pe care mi-am cumpărat-o este Eve 1 de Anna Carey, primul volum al trilogiei distoptice Eve. Ca să vă dau o ştire pe care nu ştiu dacă aţi auzit-o, Eve 3: Rise, cartea care încheie trilogia, a apărut luna trecută în străinătate.
      În biblioteca din sat a mamei mele, am găsit legendarele cărţi Dallas de Burt Hirschfeld, care au fost la modă prin anii '90. Nu sunt sigur dacă cele trei cărţi - Dallas 1: Familia Erwing; Dallas 2: Femeile Erwing şi Dallas 3: Bărbaţii Erwing - sunt publicate în ediţii mai noi la vreo editură mai nouă, dar dacă aflaţi ceva, vă rog să mă anunţaţi şi pe mine. Am văzut anunţuri pe site-urile de vânzări cum că oamenii care încă le mai au le vând la 50 de lei bucata.
     De la un prieten căruia îi plac foarte mult cărţile de la editura Humanitas, am primit Pământ pustiu de Irina Egli. Nu am auzit până acum de carte, deci nu mă pot pronunţa încă, iar de la ei mei am primit Salem's Lot de Stephen King, în ediţie paperback.
    Una din cărţile mele clasice preferate e La răscruce de vânturi de Emily Bronte, aşa că din Seria Continuări ale Romanelor Celebre de la ziarul Libertatea mi-am luat Întoarcerea lui Heathcliff la Răscruce de vânturi de Lin Haire-Sargeant. Cartea relatează peripeţiile lui Heatchcliff de la plecarea lui de la Wuthering Heights şi până când acesta se întoarce, punând stăpânire pe moşie. Cartea este oferită de editura Orizonturi. Momentan a luat-o mama să o citească, aşa că voi pune doar o poză cu coperta.
    O altă carte care mi-am luat-o de la publicaţiile cu ziare şi reviste este Muzica inimii de Jane Lovering, oferită împreună cu Libertatea pentru femei. Cartea, cu titlul original Please don't stop the music, a câştigat în 2012 premiul de cea mai bună carte romantică a anului 2012.
     Din alocaţie mi-am luat Instrumente mortale 1: Oraşul Oaselor de Cassandra Clare. Am citit cartea de la bibliotecă, însă m-am îndrăgostit de ea, aşa că mi-am spus că trebuie neapărat să o am în bibliotecă.
     Şi nelipsitele cărţi de la revista Bravo, în această lună poposind în bibliotecă Vampirii din Morganville 3: Aleea Întunericului de Rachel Caine, în ediţie de buzunar şi împărţită în două cărţi.
     Iar pe mititelul acesta mi l-am luat la începutul lunii, din excursia de la începutul lunii de la cetatea Alba Iulia.
    Acum, poza de grup:
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu