luni, 22 aprilie 2013

Too lazy... + Noutăţi

    Soarele începe să se trezească şi el din lunga sa hibernare şi începe să-i copleşească pe mulţi cu frumuseţea primului anotimp călduros al anului: primăvara. Din păcate, m-a copleşit şi pe mine, şi chiar dacă vreau să termin cât mai repede Instrumente mortale 2: Oraşul de Cenuşă de Casandra Clare, ca să o pot duce la timp la bibliotecă, mi-e prea lene să citesc... -.- Totodată vreau să înceapă cât mai repede vacanţa de 1 mai pentru că mi-am plănuit să citesc şi să termin patru cărţi: Muzica inimii, Academia Vampirilor 5: Limitele spiritului, Academia Vampirilor 6: Sacrificiu final şi Salem's Lot. Ei bine, trei dintre aceste cărţi le-am început deja, şi dacă printr-o minune reuşesc să le termin până la 1 mai, am de citit alte cărţi: Vampirii din Morganville 4: Banchetul nebunilor, Îngerul Nopţii 1 şi Îngerul Nopţii 2: Crescendo.
    Cât despre ceva noutăţi, am văzut această postare pe blog-ul Walking on Letters şi m-am gândit că v-ar plăcea şi vouă:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu