sâmbătă, 22 februarie 2014

Pălăvrăgeală de weekend #12

    Nu-mi vine să cred că nu am mai avut un post "Pălăvrăgeală de weekend" din noiembrie 2013! Şi da da, ştiu că v-am promis o recenzie pe săptămână şi că nu m-am ţinut de cuvânt, dar am fost foarte ocupat cu şcoala. Fiind început de semestru, am învăţat acum ca să primesc cât mai repede note şi să nu am treabă mai încolo. Şi în plus am fost ocupat cu Olimpiada de Matematică Aplicată "Adolf Haimovici", unde am reuşit să trec de faza locală şi să ajung la judeţeană.
    Chiar îmi pare rău că nu am postat recenziile promise, dar aceste zile voi posta recenzia la "Alegerea" de Kiera Cass, pe care am terminat-o de citit ieri înainte de miezul nopţii şi voi poştă şi o cronică de film, deoarece azi mă duc la "Vampire Academy - The Movie". Can't wait! :D



Un comentariu:

  1. Frumos, spor la învățat. :D
    P.S. Mi-ar face plăcere să treci și pe la blogul meu, se poate să găsești recomandări de cărți care să-ți placă. Enjoy !!

    RăspundețiȘtergere