miercuri, 12 februarie 2014

Inserturi pe care nu le puteti rata!

   In momente ca acesta regret ca nu sunt o persoana care isi economiseste banii. De ce? Doar uitati ce colectii minunate au lansat cei de la Libertatea!
    Sa incepem cu colectia de luni. Incepand cu 10 februarie (lunea care tocmai a trecut, dar stati linistiti cartile de la chioscuri nu trec prea repede, si eu mi-am luat azi primul volum), Libertatea a lansat colectia "San-Antonio", o colectie de romane politiste comice care il au ca si protagonist pe naratorul personaj San-Antonio, comisar de politie. Romanele sunt semnate de Frederic Dard sub pseudonimul de "San-Antonio". Pretul unui ziar cu carte este de 10,99 lei.
10.2 - "De la A la Z!"
17.2 - "Urmariti, prindeti si aduceti whisky-ul!"
24.2 - "Lupul travestit in bunicuta"
3.3 - "Sarabanda raposatilor"
10.3 - "Berurier in Serai"
17.3 - "Splina in suc propriu"
24.3 - "Arhipelagul mitocanilor"
31.3 - "Bravo, doctore Beru!"
7.4 - "Vivat Bertaga!"
14.4 - "Un elefant... te-ar putea insela"
21.4 - "Da buna ziua la doamna"
28.4 - "Unora le place cheala"

A doua colectie este "Rodica Ojog-Brasoveanu", care are pretul de 13,99 lei si apare marti. Vreau sa va reamintesc de colectia "Melania Lupu", aparuta prin toamna lui 2013 la Gazeta Sporturilor. Dupa ce colectia s-a terminat, editura Nemira a pus in vanzare cartile in librarii la pretul de 20 de lei, deci daca vreti colectia asta, incercati pe cat posibil sa va luati cat mai multe de la chioscul de ziare. Eu am inceput sa imi cumpar "San-Antonio" si cum nu pot sa imi iau in fiecare saptamana si "Rodica Ojog-Brasoveanu", voi incerca pe cat posibil sa imi iau aceste carti o data la ... sa zic doua saptamani si restul mi le voi lua din librarie mai tarziu. Din cate stiu, actiunea nu se leaga, dar daca stiti altcumva, please give me a sign :D

11.2 - "Moartea semneaza indescifrabil"
18.2 - "Enigma la mansarda"
25.2 - "Apel din necunoscut"
4.3 - "Cutia cu nasturi"
11.3 - "Un blestem cu domicliul stabil"
18.3 - "Al cincilea as"
25.3 - "Sa nu ne uitam la ceas"
1.4 - "Spionaj la manastire"
8.4 - "Omul de la capatul firului"
15.4 - "Stilet cu sampanie"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu