sâmbătă, 1 februarie 2014

New in my biblio - ianuarie 2014

    Îmi pare nespus de rău pentru neclaritatea imaginii, dar camera foto de la telefonul meu a cam luat-o razna şi nu am putut obţine ceva mai clar.
  

    În total, în ianuarie am strâns 13 cărţi.
1) "Gossip Girl: Pentru că merit" de Cecily von Ziegezar, care dacă nu mă înşel este al treilea volum al seriei. Vreau să încep seria "Gossip Girl" şi cum primele volume sunt greu de găsit, am profitat de ocazie şi mi-am luat primul volum.
2) "Vampirii Sudului 3: Clubul morţilor" de Charaine Harris, pe care am început să o citesc astăzi şi deja am ajuns la pagina 150.
3) şi 4) Seria "Amber" de Roger Zelazny, volumul 1 - "Nouă prinţi din Amber" şi volumul 2 - "Armele din Avalon". Mi-a plăcut foarte mult primul volum şi cum am găsit seria într-o librărie mai retrasă, am decis să îmi cumpăr volumele, cel puţin primul ciclu, Ciclul Corwin (primele cinci volume)
5) "Pădurea spânzuraţilor" de Liviu Rebreanu. După ce am citit "Ciuleandra" şi "Ion" am decis să mai încerc ceva de Liviu Rebreanu.
6) "Un yankeu din Connecticut la curtea regelui Arthur" de Mark Twain, în ediţie hardcover.
7), 8), 9) şi 10) Seria "Georgina Kincaid" de Richelle Mead, volumul 2 - "Nopţi de sucub", volumul 3 - "Vise de sucub", volumul 4 - "Patimi de sucub" şi volumul 5 - "Taine de sucub", pe care le-am luat cu doar 10 lei volumul
11), 12) şi 13) Seria "Altfel de îngeri" de Lili St. Crow, volumul 1 (pe care l-am citit deja), volumul 2 - "Trădări" şi volumul 3 - "Gelozie", pe care le-am luat cu doar 8 lei volumul. Şi toate sunt în stare perfectă! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu