joi, 7 noiembrie 2013

Recenzie anime #1: "Dangan ronpa - The Animation"

Studio: Lerche
Director: Seiji Keshi
Scenarist: Makoto Uezu
Designul personajelor: Kazuaki Morita
Numărul episodelor. 13
Data originală de difuzare: iulie - septembrie 2013

    "Dangan ronpa"... anime-ul ăsta încă îmi dă fiori de fiecare dată când mă gândesc la el. Cât de sadic poate fi cel care a avut această idee? Pur şi simplu e inimaginabil că vrei să arăţi lupta dintre bine şi rău punând 16 puşti să se ucidă între ei (chiar dacă sunt doar pixeli).
    La fiecare episod, fiorii îmi puneau stăpânire pe corp; abia dacă mă mişcam, abia dacă clipeam. "Dangan ronpa", chiar dacă e un anime al naibii de sadic, a lăsat totuşi o amprentă pozitivă asupra mea: oricât de mare ar fi răul, oricât de mult pune disperarea stăpânire pe tine, binele va învinge mereu, implantându-şi speranţa în cei care şi-au pierdut-o. Un exemplu foarte bun la susţinerea moralei acestui anime extrem de realist este episodul final. Chiar atunci când toţi cei rămaşi vii îşi pierd speranţa, Naegi, protagonistul, le induce speranţa. ceilalţi revenindu-şi, şi până la urmă câştigând ultimul Classroom Trial şi scăpând din Academy of Hope.
    Cât despre designul personajelor, nu am deloc cuvinte rele. Ele au făcut anime-ul să pară mai realist; iar faptul că secvenţele în care vinovaţii sunt pedepsiţi sunt luate din jocul video "Dangan ronpa", face ca disperarea care le este indusă personajelor să fie simţită şi de spectatori.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu