vineri, 8 noiembrie 2013

Pălăvrăgeală de weekend #11

     Ce îmi place când predicţiile mele eşuează lamentabil. #:# În loc să iau patru la info, am luat de două ori mai mult :)) Şi se pare că săptămâna asta nu a fost aşa aglomerată cum am crezut. Astăzi au fost cercuri pedagogice cu suspendare de ore şi prin urmare, zi liberă!!!
    Mi-am propus totuşi o provocare. Mi-am scos de la bibliotecă Talismanul de Stephen King şi Peter Staub şi mi-am propus să o termin în astea două săptămâni pentru care am scos-o, fără să o prelungesc. Asta înseamnă vreo 50 de pagini pe zi. Dacă reuşesc să fac asta, rămâne de văzut :3
    Dar totuşi, am făcut acest post pentru... ei bine, Alchimistul de Paulo Coelho. Una din cărţile de care m-am îndrăgostit a apărut la editura Humanitas şi în ediţie de lux, la preţul de 39,90 de lei. Abia aştept să o citesc din nou, şi să o pun şi scot de pe raftul bibliotecii mele de câte ori doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu