sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Pălăvrăgeală de weekend #10

     Într-un final am ajuns şi eu să aprind calculatorul şi să mai scriu câte ceva, nu doar să postez ultimele noutăţi de pe telefonul meu mobil. Chiar nu mă aşteptam ca primele două luni de şcoală să fie atât de aglomerate, dar ţinând cont că deja la matematică şi la română am câte două note, iar la română tocmai am dat un al treilea test (dintr-o groază de materie! Adică neologisme, pe care a trebuit să le învăţ pe de rost, comentariu la Harap-Alb şi... verificarea lecturii la Fântâna dintre plopi). Doamne, a 10-a e terminantă. Ca să nu mai pomenesc de faptul că numerele coplexe mă seacă! Nu le înţeleg absolut deloc! Şi în plus am dat săptămâna asta test la info, unde o să iau 4 :-w Cât de netot pot să fiu încât în loc de numărul cifrelor unui număr, am calculat suma lor? Bine măcar că sunt la profil de ştiinţe şi de la anul nu mai fac materia asta care mă seacă!
    Abia dacă am avut timp să mai citesc câte ceva, mai ales că lunea asta dau patru teste. ŞI UNUL DINTRE ELE E LA MUZICĂ! AUZI, LA MUZICĂ!!! ASTA-I TÂMPENIE!!! Ca să nu mai pomenesc de faptul că suntem obligaţi să ne facem uniformă! ĂSTA-I COMUNISM! Să nu mai pomenesc că uniforma noastră o să fie n-a-s-o-a-l-ă! Sacou bleumarin, cu coate şi guler vişiniu şi cămaşă albă. Ăia care or ales culorile şcolii îs retardaţi...
    În fine, astăzi am reuşit să fac trei recenzii, dintre care una la un anime. Le voi scrie acum şi le voi programa următoarele două săptămâni, dat fiind faptul că există 0,000001 % şanse să aprind calculatorul în timpul ăsta. Deci, cât timp eu voi fi "plecat", voi veţi putea citi:
  • Recenzie anime #1: Dangan ronpa - The animation
  • Recenzie #35: Robert Langdon 2: Codul lui da Vinci de Dan Brown
  • Recenzie #36: Amber 1: Nouă prinţi din Amber de Roger Zelazny

2 comentarii:

  1. Şi mie mi se pare că a 10-a e epuizantă x_x. Nu mai am timp de nimic...
    He he, eu am noroc, profilul meu nu are nicio treabă cu info :). Dar are cu altele :<.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mult noroc :)) Informatica e pur si simplu cum gandeste calculatorul :((

      Ștergere