vineri, 1 noiembrie 2013

New in my biblio - octombrie 2013

    Intr-un final, am reusit sa postez un "New in my biblio" exact in data de 1. Luna aceasta am reusit sa ma mentin la un numar minim de carti. Am reusit totodata sa si economisesc bani, deoarece de la biblioteca mi-am scos Georgina Kincaid 5: Taine de sucub de Richelle Mead si Sange albastru 3: Revelatii de Melissa de la Cruz si, deoarece la biblioteca nu au si continuarile, vreau sa mi le iau din banii mei (Georgina Kincaid 6: Dezvaluiri de sucub si Sange albastru 4: Mostenirea familiei Van Allen), mai ales deoarece sunt doua serii de care eu am prins mare drag. Slava Domnului, luna aceasta am reusit sa reduc "ratia" de carti la doar trei si un DVD.
    Mi-am cumparat Creatura de Nely Cab si Crossfire 1: Atractia de Sylvia Day. Weekendul care a trecut am fost intr-o excursie cu scoala la Sibiu, si cand ne-am intors am venit prin Cluj, si am fost pe la Pollus Center, unde este un stand Nemira, si mi-am luat Carrie de Stephen King la jumatate de pret ^.^
    Iar DVD-ul, pe care mi l-am luat, din Carrefour, este O zi.

2 comentarii: