marți, 15 octombrie 2013

New in my biblio - septembrie 2013

    Mda, mda... E jumătatea lunii octombrie, și știu că trebuia să fac această postare la începutul lunii, dar, ca să fiu sincer... mi-a fost lene...
    Și acum să începem:
    (Știu că am spus că o voi lăsa moale cu cărțile, dar sincer, nu mi-am dat seama câte sunt până la sfârșitul lunii. Și... am decis să renunț la formatul cu carte/prima pagină/semn de carte.)
    Pentru început cărțile de la ziare și reviste: Melania Lupu 3: 320 de pisici negre și Melania Lupu 4: O toaletă a la Liz Taylor de Rodica Ojog-Brasoveanu (cu Gazeta Sporturilor) ; Amurg 4: Zori de zi de Stephanie Meyer, părțile II și III (cu revista Bravo) și O zi de David Nicolas (cu Libertatea pentru femei).

Urmează cărțile care mi le-am cumpărat: Dispozitive infernale 1: Îngerul mecanic de Casandra Clare (pe care am început să îl citesc, și pot să spun că este o carte extrem de bună doar din primele o sută de pagini); Vampirii Sudului 2: Moartea la Dallas de Charlaine Harris și... volumele 2 și 3 din Saga Jocul lui Ender de Orson Scott Card, și anume Xenocid și Vorbitor în numele morților, pe care le-am găsit la Real cu doar 7 lei ambele.  
Iar cărțile care le-am primit: Ucenicia lui Viktor Frankenstein 1: Elixirul vieții de Kenneth Opel și Prințul din negură de Carlos Ruiz Zafon.
    Iar acum poza de grup:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu