duminică, 19 mai 2013

Pălăvrăgeală de weekend #3

    Hey, lume! Îmi pare rău că am postat atât de puţin în ultima vreme, dar laptopul meu e stricat (am încercat să-l resuscitez vreo oră), aşa că, din păcate şi din nefericire, trebuie să postez de pe calculatorul super lent al familiei, şi mai ales, ţinând cont că e perioada tezelor (huu...teza la biologie s-a dus, mai urmează la chimie, mate şi română :(( ) nu am prea citit...
    Dar, cum v-am obişnuit în rubrica "Pălăvrăgeală de weekend", nu trebuie să vp plictisesc cu viaţa mea şi cu scuze, ci să vp anunţ despre noile apariţii în lumea cărţilor.

    Editura Nemira începe, încetul cu încetul, să îşi lanseze o parte din cărţile lor cele mai bune şi în ediţie paperback. Până acum au lansat Lorien Legacy 1: Eu sunt numărul patru de Pittacus Lore (27,90 lei) şi Turnul Întunecat 1: Pistolarul de Stephen King (27,90 lei), iar acum urmează să lanseze: Dune de Frank Herbert (49,90 lei), Mântuitorul Dunei de Frank Herbert (24,90 lei), Lorien Legacy 2: Puterea celor şase de Pittacus Lore (27,90 lei), dar şi multe alte titluri de căpătâi ale editurii.

    Editura Litera lansează de asemenea două cărţi noi: Te-aş recunoaşte dintr-o mie de Laura Lippman (34,90 lei) şi Aripi 3: Iluzii de Aprilynne Pike (39,90 lei).
    Şi ca să nu excludem apariţiile în străinătate, seria de short-storiury The Bane Chronicles de Cassandra Clare şi Maureen Johnson, un companion al seriilor cu vânătorii de umbre, îşi lansează şi a doua poveste: The Runaway Queen. Şi să nu uităm că prima short-story cu fermecătorul magician homosexual se numeşte What really happened in Peru. Seria este disponibilă doar în format e-book.

The Runaway Queen (The Bane Chronicles, #2)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu