sâmbătă, 4 mai 2013

Pălăvrăgeala de weekend #2

    Hey, lume! O să profit de acest post să le urez followerilor de religie ortodoxă sau greco-catolică un călduros Paşte Fericit! Nu prea o să postez o vreme, aşa că vă voi da cât mai multe noutăţi în acest post, şi credeţi-mă că nu sunt deloc puţine.
    O să încep cu editura Nemira. Poate că ştiaţi sau nu, dar cei de la Nemira au lansat Lorien Legacy 1: Eu sunt numărul patru de Pittacus Lore în ediţie paperback, la preţul de listă de 27,90 de lei, la fel cum luna trecută au lansat şi Turnul Întunecat 1: Pistolarul de Stephen King, la acelaşi preţ. Pe lista de cărţi în curs de apariţie apare şi Turnul Întunecat 5: Lupii din Calla de Stephen King, bineînţeles, în ediţie hardcover, şi mai mult ca sigur, preţul, neanunţat încă, va fi în jur de 80-90 de lei. Sunt un fan al lui Stephen King (mă rog, am văzut mai multe filme după romanele sale -.-' ), aşa că mi-am propus să îmi cumpăr cât mai curând Turnul Întunecat 1: Pistolarul, în ediţie paperback.
 
    
    Şi o nouă editură, despre care eu am aflat, Editura Paladin, are de mai mult timp o promoţie specială: timp de 256 de zile, preţul fiecărei cărţi a editurii (care sunt romane sf) este de 25,6 lei.




Acum, ca să mai vorbim şi de cea mai populară editură a momentului, Corint (cu imprinturile Leda, Corint Junior etc.). Editura va lansa o nouă colecţie: Clasici ai literaturii universale şi va lansa primele două volume ale colecţiei în această lună: Mândrie şi prejudecată de Jane Austen şi Mănăstirea din Parma de Stendhal. Colecţia este o oportudinate deosebită, mai ales pentru noua generaţie de a descoperi minunăţiile literaturii clasice. Apropo, următorul roman clasic pe care am de gând să îl citesc este chiar Mândrie şi prejudecată. Cât despre Mânăstirea din Pa rma, dacă aud lucruri bune despre ea, mi-o voi cumpăra pentru propria mea biblioteă. Corint, fiind şi o editură de istorie, va publica, tot în această lună, volumul SISSI. Împărăteasa Austriei de Jean Des Cars. Leda va lansa o carte a autorului de romane poliţiste şi thriller, Peter Rbinson şi anume, Dosarul Cameleonul.
















    Şi în final, o melodie minunată:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu