miercuri, 29 mai 2013

Gata tezele!

    În sfârşit am terminat şi eu cu tezele. Practic, acum ar trebui să fiu în vacanţă (ţinând cont de festivităţile claselor terminale şi că profesorii sunt mai mereu plecaţi). Problemele sunt... trebuie să răspund la logică din toată materia (dacă vreau media 10), vineri dau test la franceză, la info am luat un 8 şi media mea perfectă s-a ruinat, la română am de citit Ciuleandra de Liviu Rebreanu şi... există şanse foarte mari ca la matematică să mai dau un test (dă Doamne să nu fie la trigo!).

    Ok... acum şi părţile bune... Mi-am găsit primul volum din seria Georgina Kincaid de Richelle Mead cu 20% reducere şi ţinând cont că tentaţia este mare... acum este pe biroul meu, aşteptând să fie citită până la ultima pagină. Şi să nu uit: astăzi Libertatea a lansat colecţia de cărţi scrise de Agatha Christie. Eu mi+am luat primul volum, iar în momentul în care doamna de la chioşc mi l-a dat în mână am avut un sentiment foarte plăcut. Nu mă aşteptam să arate aşa de... nu ştiu cum să zic... în orice caz, ştiam cum va arăta coperta, însă nu mă aşteptam ca cartea să arate atât de... aproape de ediţia originală, care are preţul aproape dublu. Recomand cu toată căldura seria, mai ales pentru că Agatha Christie este unul dintre autorii care m-au inspirat să scriu.
    Vara asta va fi una plină pentru mine (din punct de vedere intelectual) pentru că plănuiesc să învăţ japoneza şi să citesc... cel puţin două cărţi pe săptămână. Şi să nu uit nici de bibliografia şcolară obligatorie.... voi avea de citit Ion de Liviu Rebreanu şi Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război de Camil Petrescu, printre multe altele. Primul nu prea îmi surâde, dar recunosc că Ultima... am vrut de foarte mult timp să o citesc.
    Mi-am plănuit ca după ce termin de citit Ciuleandra (pe care, bineînţeles, încă nu am scos-o de la bibliotecă) să încep în sfârşit să scri versiunea finală a primului meu roman, care se va intitula Cortex Saga 1: Genesis. Odată ce voi termina primul capitol, îl voi posta pe blog.
    Şi s nu cumva să uitaţi că începând din această seară de la 20:30, pe ProCinema, va fi difuzat primul episod al serialului Pretty Little Liars (Micuţele mincinoase), bazat pe seria de cărţi pentru adolescenţi, cu acelaşi nume, scrisă de Sara Shepard.

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu