miercuri, 1 ianuarie 2014

Un an nou fericit, bookaholici!

    Anul 2013 a trecut extrem de repede, şi iată-l şi pe 2014. Să sperăm că va fi un an bun şi fără prea multe probleme. Eu unul sper ca anul acesta să îmi aducă mai multe cărţi şi mai mulţi followeri. Nu prea am reuşit
să citesc 100 de cărţi, aşa cum mi-am propus, dar tot e ceva :D Totuşi, anul 2013 a fost unul îmbelşugat şi să nu uităm că pe 31 ianuarie am creat blogul, deci încă puţin şi blogul va face un anişor !! 
     În 2014 blogul va căpăta mai multe rubrici noi şi alte tipuri de posturi, bineînţeles şi cele vechi vor avea de suferit. Am modificat felul cum arată blogul, împreună cu paginile de recenzii, la care am schimbat fontul. Cu ocazia începutului de an voi adăuga pagina "Cărţi citite în 2014". Cronicile de filme şi recenziile de anime vor fi mult mai multe. Posturile "New in my biblio" vor avea o nouă structură, la fel ca şi postul pentru NOIEMBRIE. O altă pagină îşi va face apariţia - "Scrieri", în care voi pune câteva poezii, sau proză pe care am scris-o şi o voi scrie. Totodată un nou tip de post îşi va dace apariţia: "Music for our souls", post în care voi posta o melodie care îmi acaparează atenţia în acea perioadă.
    Încă o dată, vă urez un an nou fericit, bookaholici !

2 comentarii: