sâmbătă, 4 ianuarie 2014

New in my biblio - decembrie 2013

    Anul 2013 a fost un an frumos, iar luna decembrie cea mai frumoasă lună a anului 2013. Ştiu că vă aşteptaţi să spun că cea mai frumoasă lună a anului 2013 este ianuarie, luna în care am creat blogul. Ei bine, nu e chiar aşa. Luna ianuarie a fost şi ea foarte frumoasă, deoarece în momentul în care am creat blogul mi-am definit restul "carierei" literare: am început să citesc şi să scriu mult mai mult.
    Luna decembrie a fost cea mai frumoasă, deoarece am primit în sfârşit chitara pe care mi-o doream de mult. Totodată, am descoperit şi noi autori excepţionali, pe care plănuiesc să-i citesc mai mult în viitor.  
    Iată chitara:
  

     Scuze pentru faptul că poza e întoarsă aşa, dar nu am reuşit nicicum să o întorc cum trebuie. În decembrie, mi-am făcut rost şi de un nou măscărici pentru bibliotecă, un cap de moş :)), şi pentru asta îi mulţumesc celei mai bune prietene ale mele :3. Mi-am cumpărat şi prmul număr din seria de reviste "Ceasuri de epocă" de la Hachette, cu ceaşulîn stil londonez, care-mi aduce foarte mult aminte de seria "Dispozitive infernale" a assandrei Clare.
  
    Iar acum, cărţile pe care le-am cumpărat/primit în luna decembrie:
1), 2) şi 3) "Vampirii Sudului" de Charleine Harris, volumele 4 ("Moartă pentru toţi"), 5 ("Mort de-a binelea") şi 6 ("Categoric moartă"). Vă vine să credeţi sau nu, le-am cumpărat pe toate trei la doar 12 lei dintr-o librărie mai puţin cunoscută din oraşul meu.
4) "Ion" de Liviu Rebreanu - de aceasta am nevoie la şcoală, şi după cum ştiţi, mi-a plăcut foarte mult, şi obişnuiesc ca atunci când citesc o carte bună de altundeva (net, bibliotecă) să o am în format normal şi la mine în bibliotecă.
5) "Un yankeu din Connecticut la curtea regelui Arthur" de Mark Twain, în ediţie hardcover.
6) "Imperiul 1: O piatră pe cer" de Isaac Asimov - care deja am citit-o şi plănuiesc să îi fac şi recenzia
7) "Poveste de Crăciun" de Charles Dickens, ediţia de la editura Arthur, pe care au dat-o cu "Jurnalul Naţional", de sărbători.
 

2 comentarii:

  1. Buna, ti-au dat si lantisorul la ceasul Hachette? Ca stiu ca si-a luat si un prieten de al meu si parca nu avea lant.. Si eu mi-am luat Poveste de Craciun, arata minunat cartea <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, nu :) lantisorul l-am avut eu de la altceva. Si intr-adevar, "Poveste de Craciun" e magnifica. Imi plac foarte mult ilustratiile din ea <3

    RăspundețiȘtergere