vineri, 27 decembrie 2013

Leapşa 3: Leapşa Crăciunului

    E a treia zi de Crăciun şi m-am gândit să fac această leapşa de pe blog-ul Walking on letters, pe care l-am adăugat chiar astăzi la lista de bloguri urmărite. Toţi cei care vor să ia leapşa aceasta, sunt bineveniţi ^.^

1. Ce personaj fictiv ai vrea să îţi lase Moşu' sub brad?
    În ultimul timp sunt al naibii de obsedat de serialul "Elementary", dar şi de seria "Hercule Poirot" şi mă tot gândesc cum aş putea şi eu învăţa toate chestiile pe care le ştiu cei doi protagonişti şi consider că cea mai bună ocazie e să înveţi direct de la sursă. Deci, ori pe Sherlock Holmes din serialul "Elementary", ori pe Hercule Poirot.

2. Ce personaj vrei să săruţi sub vâsc?
    Pff.. nu am deloc fantezii cu personaje din cărţi, dar bănuiesc că aş alege-o pe Rose Hathaway din seria "Academia Vampirilor".

3. În scrisoarea pentru Moş Crăciun, care sunt cele cinci cărţi pe care vrei să le primeşti?
    Doar cinci? :o Dacă mi-aţi vedea wishlist-ul, aţi înebuni :)) (are cel puţin cinci pagini, scrise mărunt, cu scrisul meu extrem de înghesuit). Dar, dacă m-aş rezuma la cinci, acestea ar fi următoarele:
> "Instrumente mortale 4: Oraşul Îngerilor Căzuţi" de Cassandra Clare
> "Dispozitive infernale 2: Prinţul mecanic" de Cassandra Clare
> "Georgina Kincaid 6: Dezvăluiri de sucub" de Richelle Mead
> "Gazda" de Stephanie Meyer
> "Urzeala tronurilor" de George R.R.Martin (în versiunea paperback, în două volume)

4. E Secret Santa la Hogwarts. Ce vrei să primeşti?
    Hmm... o pană de phoenix, sau de ce nu, chiar unul adevărat.

5. Ai şansa să petreci o zi cu personajele dintr-o carte şi actorii care le interpretează în adaptarea cinematografică. Care ar fi acelea?
    Din start zic cast-ul din "City of Bones"! Ador cartea, şi ador şi filmul!

6. Ce creatură fictivă ai vrea să îl înlocuiască pe Rudolph şi să o întâlneşti pe acoperiş?
    M-am gândit iniţial la o creatură mitologică din "Percy Jackson", dar nu prea aş vrea să înlocuiesc drăguţul ren cu nas roşu...

7. Care vor fi cele 10 personaje pe care le vei invita la petrecerea de ajunul Anului Nou?
    Pentru început, ce petrecere ar fi aceea fără Adrian Ivashkov, amicul nostru din "Academia Vampirilor", dar să nu-i lăsăm deoparte nici pe Jace Wayland ("Dispozitive infernale") şi nici pe Will Herondale ("Instrumente mortale"). Următorii 7 sunt: Michael Glass şi Claire Denvers ("Vampirii din Morganville"), Tris Prior ("Divergent"), Rose Hathaway ("Academia Vampirilor" - că doar am zis că mă sărut cu ea sub vâsc :)) ), Clary Fray ("Instrumente mortale"), Hermione Granger ("Harry Potter"; bineînţeles, din ultimul volum, sau şi din al şaselea, nu-i bai!) şi Katniss Everdeen ("Jocurile foamei").

8. Ce personaj ar fi un Moş Crăciun ideal?
    Ce naiba?! :)) Deja încep să am fantezii sexuale pe aicea :)) Deja mi le imaginez pe Rose, pe Clary şi pe Katniss în costume de Crăciuniţe :))


    Vă place cum am făcut acest post? Am folosit font "Georgia" de diferite culori. Eu unul sper să vă placă, deoarece aşa vor arăta post-urile de pe blog (inclusiv paginile), începând cu 1 ianuarie. Aceasta e doar să văd dacă vă place.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu