luni, 23 decembrie 2013

Leapsa #2: Sacrificiul cartilor

    Am luat acessta leapsa de pe blog-ul Biancai. Nu am fost nominalizat direct pentru leapsa, dar scria ca poate sa o ia oricine si-o doreste, asa ca...


1. Să începem totul cu Apocalipsa Zombie. Să spunem că te afli într-o librărie, uitându-te printre rafturi, când BAM! ZOMBIE ATACĂ! Un anunţ apare la toate posturile şi spune că armata a descoperit că slăbiciunea zombilor sunt cărţile foarte mari. Ce carte lăudată de toată lumea, dar pe care tu o urăşti şi care este o carte mare o arunci către zombie pentru a-l elimina?
    Ok... banuiesc ca as folosi o carte hardcover, si o carte hardcover care mi-e nu imi place e... ei bine...Nu imi vine in minte decat seria Jurnalele Vampirilor, ciclul intai, pe care eu il detest. Ei bine, nu e chiar carte groasa, dar daca as pune toate patru volumele laolalta, ar iesi o ghiulea uriasa :))

2. Să spunem că tocmai ai plecat dintr-un salon cu o nouă tunsoare când BOOM: ploaie torenţială. Ce carte ai alege să o foloseşti pe post de umbrelă?

    Chestia asta se intampla mai mult la fete, deoarece ar fi chiar extrem de ciudat ca eu sa ma plang din cauza tunsorii (chiar daca nu imi place sa imi atinga NIMENI parul), dar, dacă mi s-ar întâmpla, aş alege Cele nouă vieţi ale lui Chloe King.


3. Să spunem că eşti într-o oră de lectură cu profesorul tău de română care vorbeşte în continuu despre acea carte clasică ce a schimbat lumea, care a revoluţionat literatura şi tu deja nu mai vrei să auzi nimic despre această carte aşa că o arunci în faţa profesorului pentru că... ştii de ce? Acea carte este idioată şi merită să primeşti detenţie din cauza lucrului făcut doar pentru a le arăta tuturor ce simţi. Ce carte clasică ai alege?

    Clar, Morometii, cartea aia o detest din tot sufletul! As vrea sa dispara definitiv de pe fata pamantului. Mai ales cand profa ne dicta comentariul la Morometii, imi venea sa vomit. Cea mai naspa carte...



4. Să spunem că eşti în biblioteca când BAM! Încălzirea globală se declanşează şi lumea de afară îngheaţă. Eşti blocat şi singura ta şansă de supravieţuire este să arzi o carte. Care este prima carte la care te-ai duce, cartea pe care o urăşti, pe care nu ai regreta să o arzi?

     Concert in memoria unui inger ... ce bine ar arde. Cea mai naspa carte. Nu o luam daca profa de romana nu ne obliga sa o citim. Auzi... sa citesti asa ceva... obligat...



2 comentarii:

  1. Deteşti "Moromeţii"? Serios? Mie mi s-a părut chiat super :)).
    Ha-ha, mă amuză teribil răspunsul tău de la punctul 4 =)).
    Mă bucur că ai luat şi tu leapşa :-D.

    RăspundețiȘtergere