sâmbătă, 31 august 2013

Recenzie #30: "Sânge albastru 2: Bal mascat" de Melissa de la Cruz

Editura:Leda
Anul apariţiei: 2011
Număr de pagini:320
Format: 13 x 20 cm
Copertă: supra-cartonată
Titlul original: Blue Bloods 2: Masquerade

    Eram total plictisit de vampiri înainte să încep să citesc seria Sânge albastru; nu vroiam să termin Academia Vampirilor sau să continui Vampirii din Morganville (serie care mi-a plăcut foarte mult), din cauză că eram plictisit de vampiri. Dar, odată ce am început această serie (despre care culmea, habar nu aveam că este cu vampiri), mi-a revenit cheful de vampiri şi am chef să mă încep oricând de celelalte două serii neterminate şi să mă încep de renumita serie Amurg.
    Încă nu sunt sigur de ce m-am îndrăgostit de această serie, dar pot să spun că vampirii cu sânge albastru nu sunt precum cei din alte cărţi de acest gen: nu găseşti cartea abundând de scene sexuale etc.
    Pot să spun cu mâna pe inimă că Melissa de la Cruz are un talent fascinant de a scrie. Titlul volumului doi, Bal mascat, reflectă partea cea mai importantă a cărţii, deoarece necazurile personajelor iau amploare după balul mascat organizat de Mimi Force.
    Povestea înaintează cu multe surprize, autoarea folosindu-se de mai multe personaje reflectoare pentru a spune pe deplin povestea celor cu sânge albastru şi a misterelor pe care aceştia le descoperă.
    Ideea cu îngerii alungaţi e pur şi simplu genială! Fiecare sânge albastru are un nume care sigur vă e cunoscut din poveştile şi legendele cu tentă religioasă (Mihail, Gabrielle, Azrael, Abbadon, Metraton, Seraphiel etc.) Îmi place că autoarea a legat începuturile celor cu sânge albastru de căderea lui Lucifer.
    La sfârşit, în loc să îţi fi răspuns la întrebările pe care ţi le-ai pus după ce ai citit primul volum, faci doar să îţi pui şi mai multe.

Nota mea: 5 / 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu