luni, 5 august 2013

New in my biblio - iulie 2013

    Ok, ştiu că sunt late cu post-ul ăsta şi că trebuia să îl postez la începutul lunii, dar doar acum am avut timp de el. Ok, am foarte multe cărţi necitite în biblioteca mea, aşa că în luna iulie nu am exagerat cu cărţile, chiar dacă a fost ziua mea.
    Pentru că au trecut şase luni de când am creat blogul, m-am gândit să dau un nou aspect acestui gen de post. Astfel, nu voi posta numai o simplă poză cu cartea, ci şi cu pagina de titlu şi semnul ei de carte (dacă are).
    Aşa deci, voi începe, ca de obicei cu cărţile de la ziare şi reviste. În poza de sus sunt cele de la revista Bravo, Amurg 2: Lună nouă de Stephanie Meyer, părţile 1 şi 2 şi Amurg 3: Eclipsa, partea 1; iar în poza de jos sunt cele de la Libertatea - trei la număr doar, pentru că, ei bine, doar pe acestea le-am găsit la chioşcuri marţea, când eram în oraş (le-am luat chiar marţea după miercurea în care au apărut). Toate trei sunt din seria Hercule Poirot, şi sunt: Crimă pe terenul de golf, Chiparosul trist şi 13 la cină.
    Acum şi cărţile pe care le-am primit de ziua mea. Prima e Sub aceeaşi stea de John Green şi deja am citit-o; iar a doua e Cutia răului de Martin Langfield, primită de la sora mea din altă mama şi alt tată. Mersi mult, sis :* .
    Şi acum poza de grup:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu