miercuri, 3 iulie 2013

New in my biblio - iunie 2013

    Hey lume! Ce mai e nou? Vara a venit cu spor, iar numărul cărţilor din biblioteca mea s-a înmulţit considerabil, şi totodată blogul Town of Books are acum cinci luni! Yipiii!

    Voi începe cu cărţile de la ziare şi reviste. În stânga - nelipsitele cărţi de la revista Bravo. În iunie mi-am luat Amurg de Stephenie Meyer, părţile 1 şi 2. În dreapta sunt cărţile de la Libertatea. În centru e cartea Mireasă îndărătdică de Julie Garwood, din colecţia Iubiri de poveste. Am auzit multe cuvinte de laudă despre serie, aşa că mi-am luat şi eu o carte din serie. Din seria Agattha Christie mi-am luat următoarele  patru cărţi apărute: Hercule Poirot Pisica printre porumbei, După înmormântare, Conacul dintre dealuri şi Miss Marple - Misterul crimei fără cadavru.

 

    La premiu am primit Moştenirea familie Kurt de Bjornstjerne Bjornson şi de la Real mi-am luat Furtună solară de Asa Larson.
    Mi-am luat de la anticariat Şapte zile pentru o eternitate de Marc Levy, iar de la librărie mi-am luat următoarele cărţi: Tara Duncan 1: Magicienii sorţitori de Sophie Audoin Mamikonian, Percy Jackson şi Olimpienii 1: Hoţul fulgerului de Rick Riordan şi Cvartetul Karazan 1: Şerpii din Arakesh de V.M.Jones.

   Şi acum, poza de grup:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu